.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسین زادگان با تاکید بر مشکلات مالی رسانه ها ؛
استاندار مازندران : نشریات مجیزگو شده اند / آستانه تحمل دستگاهها و سازمان ها پایین است / دلیل مجیزگویی رسانه ها و خودسانسوری مشکل مالی است
شمال نیوز : وی گفت : امروز بخش زیادی از مشکلات موجود در کشور فرهنگی است که وجود رسانه های آزاد می تواند تا حد زیادی این مشکلات را حتی در حوزه اقتصادی نیز کاهش دهد.....
استاندار مازندران : نشریات مجیزگو شده اند / آستانه تحمل دستگاهها و سازمان ها پایین است /  دلیل مجیزگویی رسانه ها و خودسانسوری مشکل مالی است

شمال نیوز: استاندار مازندران گفت : لازمه توسعه شاخص های کسب و کار ، کاهش فساد اداری و بروکراسی اداری در کشور داشتن رسانه آزاد است.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ، احمد حسین زادگان روز شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مازندران در ساری افزود : وجود رسانه های آزاد می تواند سیستم کنترلی خوبی برای کاهش برخی از مشکلات اقتصادی و فرهنگی بخصوص در رونق کسب و کار و فساد اداری باشد.

 

وی ادامه داد : در شرایط فعلی رسانه های ما صرف نظر از برخی محدودیت ها ، دچار خود سانسوری شده اند و تا حد زیادی نقد و انتقاد در این نشریات جای خود را به مجیزگویی داده است.

 

نماینده عالی دولت در مازندران دلیل مجیزگویی رسانه ها و خودسانسوری را مشکل مالی آنها دانست و اظهار داشت : نبود اتکاء مالی ثابت در رسانه های ما باعث شده تا آنها برای تامین منابع مالی مجیزگو شوند و کمتر به نقد و انتقاد بپردازند.

 

حسین زادگان پایین بودن آستانه تحمل دستگاهها و سازمان های دولتی و غیر دولتی از نقد را نیز دلیل دیگری برای خودسانسوری رسانه و مجیزگویی آنها بیان کرد.

 

وی گفت : امروز بخش زیادی از مشکلات موجود در کشور فرهنگی است که وجود رسانه های آزاد می تواند تا حد زیادی این مشکلات را حتی در حوزه اقتصادی نیز کاهش دهد.

 

استاندار مازندران فرار مالیاتی را مشکل جدی در حوزه اقتصادی دانست و توضیح داد : این مشکل ریشه در نگاه فرهنگی جامعه دارد و با وجود رسانه های آزاد می توان نسبت به کاهش این مشکل گام برداشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهروز 29 ارديبهشت 1398
باسلام ادب خدمت برادرگرامی جناب حسین زادگان امروزمطلبی میخوندم توخبرگزاری تسنیم که اشاره کردین ما باید تواستان صنایع مادر داشته باشیم بنده سوادی ندارم اما به هراستانداری اومده بنده پیامی گذاشتم وگفتم مازندران نیاز به صنایع مادر داره که بتونه بیکاری روریشه کن بکنه متاسفانه شمال نیوز باید خبررسانی بکنه حرفهای مردم رابه جنابعالی که متاسفانه اینطورنیست جناب حسینزادگان شما باید معاونین خود رو ممنوع کنید ازپشت میزنشینی واقعا اگرقصدخدمت دارند باید برن توشهرهای استان پیگیرمشکلات تولیدکننده مصرف کننده باشند بنده حاضرم درماه 10روزرایگان برای استان خودم خدمت کنم والله بدون ریالی پول حاضرم ماهیانه 10روز درشهرهای مختلف پیگیرمشکلات تولید کننده مصرف کننده باشم اما متاسفانه امروزه معاونین مدیران کل باحقوقهاخوب وامکانات بیشتربه میزصندلی تکیه دادند که نمیشه اینمدل درد مردم استان خودرو دواکنید واقعا شدنی نیست مدیرسایت محترم حتما اینارو به برادربزرگوارحسین زادگان برسونید والله شاید افرادی مثل من باشند محض رضای خداورایگان بخواهندمشاوره بدهند ومن الل توفیق
بابلی 30 ارديبهشت 1398
خوش به حال شما جناب استاندار و خوش به حال مدیران بی کفایت شما. فعلا همه مجیزگوی شما هستند. راحت باشید!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.